عملیات اجرایی احداث ساختمان اصلی مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس با اعتبار سه هزار میلیارد ریال در مشهد آغاز شد.

آغاز احداث ساختمان اصلی باغ موزه دفاع مقدس در مشهد

به گزارش قدس خراسان، شهردار مشهد روز سه‌شنبه در این آیین اظهار کرد: توجه به یادگارهای دفاع مقدس موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه باشد.

محمدرضا قلندر اضافه کرد: باغ موزه دفاع مقدس در جوار مقبره هشت شهید احداث می شود تا یاد و خاطره شهدا زنده بماند.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت این باغ موزه و ساختمان مرکز فرهنگی در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار در بوستان کوهسنگی از امروز آغاز و تلاش می شود به سرعت اجرا شود.

رییس سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد نیز در این آیین گفت: ساختمان اصلی باغ موزه دفاع مقدس یکی از بهترین طرح‌های مشارکتی است.

محمدهادی محمدی‌ مقدم افزود: طبق اعلام سرمایه گذار، این طرح در مدت ۲ سال با اعتبار سه هزار میلیارد ریال با مشارکت معاونت اقتصادی به بهره برداری خواهد رسید.
 

عملیات اجرایی ساختمان اصلی باغ موزه دفاع مقدس در مشهد آغاز شد

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی نیز اظهار کرد: بخش دوم باغ موزه دفاع مقدس در قالب احداث ساختمان اصلی مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس از امروز آغاز می شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده گفت: ساخت این باغ موزه مطالبه و خواسته مردم خراسان رضوی به ویژه پیشکسوتان است چرا که خراسان در دفاع مقدس منشا خدمات و ایثارگری های بی‌نظیری بود که امید است با مصوبه خوب شورا و مساعدت مدیریت شهری این خواسته قلبی تحقق یابد.

وی ادامه داد: این طرح پس از انجام عملیات ساختمانی باید وارد تولید محتوا و موزه آرایی شود، البته در یک سال گذشته از این فضا استفاده و نمایشگاهی ایجاد شد که بیش از ۲۰ هزار نفر دانش آموز از آن بازدید کرده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.